Grupper

Velkommen til Nordhaug Ladies!

Dette er en meget hyggelig damegruppe som spiller fast hver tirsdag formiddag og ettermiddag.

Alle damer med fritt spill medlemskap er velkomne, uavhengig av alder og ferdighetsnivå.

Meld deg på i Golfbox hver gang du vil spille i gruppen. Du finner påmeldingen under Klubbturnering og der vil du finne Nordhaug Ladies.

KLIKK HER FOR Å MELDE DEG PÅ I GOLFBOX.

Påmelding event avmelding må skje innen mandag kl.12.00

Det er reservert flighter for gruppen. Hvilket spilleoppsett som er planlagt ser du også i Golfbox. Avvik fra dette forekommer, avhengig av hvor mange som vil spille og værforholdene.

Formiddag spill: hovedsakelig senior - Tirsdag kl.11

Kontaktperson:
Turid Libæk
turid.lib@gmail.com

Ettermiddag spill:  Tirsdag kl.17.30

Kontaktperson:
Hilde Sofie Hamre
93011941
hhamr@online.no

Vi håper du blir med i gruppen. Her blir du kjent med andre golfinteresserte damer. Vi prøver også å få til en tur sammen i løpet av sesongen. Følg med på informasjon via mail eller hjemmesiden.

Ønsker du å motta E post fra leder av gruppen Hilde Sofie Hamre, må du gi beskjed til henne. Dette av hensyn til Personvernloven.