Grupper

Velkommen til Nordhaug Senior Dame - & Herregruppe

Vi er en spillergruppe som ønsker aktiv deltagelse fra medlemmer for å skape et hyggelig og sosialt golfmiljø i klubben. Vi arrangerer ukentlig turneringer gjennom sesongen, og møtes til spill på simulator om vinteren. Dette skal være et tilbud til alle seniorspillere som ønsker å få noe mer ut av golfsporten enn bare jaget etter lavere HCP. Samtidig skal det gi de medlemmer som ønsker utfordringer en anledning til å konkurrere i hyggelige og sosiale omgivelser.

SOMMERSESONGEN
Vi spiller turnering hver torsdag starttid fra kl. 10:00. Påmelding i GOLFBOX (klikk her)

Påmeldingen stenger dagen før spill kl.12:00

Startkontingent er i år satt til kr. 60 som betales ved påmelding.

Alle fritt spill seniormedlemmer er velkommen til å delta! For medlemmer uten fritt spill vil det komme ordinær greenfee i tillegg. Minner om at tilbudet har en sosial profil og konkurransen er høyst uformell så her kan alle nivåer delta.

TURNERINGSOPPSETT
Spilleform Single / Slagturnering
Handicapgodtgjørelse 75%
Handicaptellende ja