TOPPGOLF KAFÉ

Takket være samlokaliseringen med Toppgolf har våre medlemmer og gjester tilgang på kafé.

Toppgolf Kafé er en koselig kafé med hjemmelaget og velsmakende matretter. Her finner du mat og drikke tilpasset golfspillere. Mulighetene er mange, du kan sitte i vårt hyggelige klubbhus, på terrassen, eller benytte deg av take away. Kom med eller uten golfkøller og nyt et måltid med familie og venner.

Vi er åpne for alle! Det betyr at naboer og andre gjester er hjertelig velkommen for å ta en kopp kaffe eller noe godt å spise.

Leie selskapslokaler?

Kafeen har god kapasitet og alle rettigheter. Medlemmer av klubben og gjester kan leie lokaler til en hver type anledning: Bursdag, firmafest, konfirmasjon, team-building, bryllup, sommerfest og mer! Det er plass til en bordsetting på opp til 100 personer.