Onsdag 15. mai er det kickoff for sesongens medlemstrening

Onsdag 15. mai arrangerer Nordhaug GK «KICK OFF» på rangen som oppstart av sesongens medlemstrening. Det er lagt opp til 2 økter med plass til 15 deltagere i hver økt.

Økt 1 har treninger fra kl. 18:00-19:00 (15 plasser)
Økt 2 har treninger fra kl. 19:00-20:00 (15 plasser)

Oppmøte 15min før ved inngangen i 2 etg.

Denne dagen får du en rask oppfrisking av svingen fra en av våre golfproer, og hjelp med å bruke TOPTRACER RANGE sine mange muligheter for trening, konkurranser og utfordringer på rangen. Klubben dekker ballbehovet for deltakerne under dette arrangementet.

Styret vil også kort informere om planene for sesongen. Her blir det mulighet til å komme med innspill og bidra til at vi får medlemmenes ønsker inn i våre planer fremover.

Påmelding og priser
Påmelding gjør du i Golfbox og det er er «først til mølla» prinsippet som gjelder.
Dette tilbudet er gratis for alle med FRITT SPILL medlemskap i Nordhaug GK.

Medlemstrening etter Kick Off
Medlemstreningen fortsetter hver onsdag til samme tid frem til og med onsdag 26 juni med samme opplegg: 2 økter med plass til 15 deltagere i hver økt. Vi ønsker at så mange som mulig får gleden av dette tilbudet så det er kun mulig å melde seg på en økt pr. medlemstrening.

Les om medlemstrening her.

Har du spørsmål ta kontakt med
Nicolay Sandsdalen